Någon har gjort en insättning!

När jag vaknade i morse hade jag hade jag 1340 kcal på mitt kalorikonto! Och jag som låg på -95 när jag gick och la mig!

Tänk om lönekontot kunde funka på lite samma sätt ;)

Första uttaget frukost. 297 kcal i går, 292 kcal idag. Mindre smör. Hej här kan man spara minsann.
Tankarna far åter igen till lönekontot.

Jag ska nog katten göra en egen insättning idag. En långsam promenad på 30 minuter ger mig 128 kcal. Någon mer än jag som genast tänker på att jobba på ackord?!

www.jagakcal.se är en berättelse om hur jag har valt att en gång för alla lära mig ta hand om mig själv och aldrig mer hamna i överviktsfällan. Bloggen har fått en egen sida på facebook så man kan även följa den där! http://www.facebook.com/IJaktenPaKcal

Tagged with: , , ,
Publicerat i Kalori, Psykologi

Kommentera

Ange din mailadress för att följa denna blogg och få meddelanden om nya inlägg via mail.

Gör sällskap med 1 062 andra följare

Lotta på Instagram
Arkiv
Här finns min blogg listad!
wordpress stat
Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

Gör sällskap med 1 062 andra följare

