Nu kör vi!

”Today is the first day of the rest of my life” sjunger John Denver och precis så är det!

Idag är första dagen på resten av mitt liv då jag ska ta kontroll över min vikt!. Idag är dagen jag börjar jaga kalorier igen. Idag är dagen jag gör det för min skull!

Jag har idag den 17/1 vägt in mig hemma. Ingen kul historia men det är just vad det är, historia!

På denna blogg kommer jag skriva om allt från min kalori-jakt till .. ja gud vet vad men i huvudsak kommer det handla om mat, vikt, bantning, näringslära, motion och lite annat smått och gott.

Hoppas du vill följa med på min resa och att jag kanske kan inspirera dig lite grann!

Måttband runt en våg

One thought on “Nu kör vi!

Kommentera

