Jag söker gästbloggare

~*~gästbloggare~*~ sökes!

Har du lust att skriva din vikt historia?
Hur du gör nu eller bara fritt från hjärtat så blir jag superglad!

Det får vara precis hur långt eller hur kort som helst! Alla blogginlägg kommer att publiceras oredigerat.

Jag tror nämligen det är viktigt att
1. ”få ur sig det”
2. delge för att hjälpa sig själv och andra för att visa att man inte är ensam
3. Visa att det går!

Så har du lust att berätta i ett inlägg hur du och dina kcal kommer överens så hör av dig i en kommentar! 🙂

7 thoughts on “Jag söker gästbloggare

  1. Nu är ju jag en sådan som läser och inte skriver 🙂 (en fegis alltså)….hoppas det är okej, kanske jag kan få lite av din ”skrivförmåga” så ska det nog komma ett litet inlägg här och där.

  2. Finns inte så mycket plats på Internet Lotta…..jag har ju gått upp och ner typ ett ton med fyrahundrafemtio olika varianter av metoder och det tar ju en ganska lång stund samt ganska mycket plats att skriva om :-), men hoppet är det sista som överger en så håll ut, vem vet, kanske en dag, hihi….förresten så är jag inte ens i närheten av dig när det gäller att skriva så……. puss

  3. God förmiddag, hittade dig på Shapeup och såg din blogg.
    Jag är en 23-årig tjej som inte haft grövre överviktsproblem utan bara några kilo upp och ner, men kan däremot berätta hur min viktresa varit som påverkats av andra ideal och hur jag gör för att hålla mig i form.

    om du vill att jag ska skriva: vart ska jag då maila dig? 🙂

    MvH /S

Kommentera

