Liket lever!

Vad händer med kroppen?? När jag fyllde 40 så sa min kropp upp sig. På dagen till och med. Värken i knäna var inte att leka med, mina lungor var på väg att flytta och fotleder och fötter hade krismöte var och varannan dag.

Under dom 5 åren som har gått har mycket vatten runnit under broarna med den största händelsen är att jag tillslut äntligen blev totalt rökfri! Och detta bara för 6 månader sedan! Tyvärr har jag fått svåra problem med astma sen jag slutat röka. Detta har lett till att jag har rört mig minimalt…om ens så mycket!

Men nu jäklar! Nu ska det bli ordning på liket!

Jag fullkomligen avskyr att promenera, jag ogillar att gympa i grupp/klass och jag är för lat för att släpa mig till simhallen. Jag älskar att simma…

Så, jag har köpt mig ett Zumba till Kinect!  Förlåt Mio om det dunkar i ditt tak! Det är jag som dansar🙂

jag och zumba

Jag har precis kört mitt första 20 minuters nybörjarpass. Okej, kanske inte i full fart men i alla fall och va kul det va! Detta halvfartspass gav mig 190 kcal till på dagens konto.

Vill du se hur det ska se ut så kolla in Youtubeklippet. Det ser inte riktigt ut så här hemma ;) http://www.youtube.com/watch?v=XAR-STNXNkc

Kommentera

