WOW!

Först vill jag gratulera Kronprinsessan Victoria (min namne :)) och Sveriges Prins, Prins Daniel till den lyckliga tilldragelsen. En liten tjej. Genast går tankarna till vår egna prinsessa. Denna glädje! Grattis och all lycka och välgång!
Kärleken är den största!

Sen vill jag berätta att jag i går insåg att jag är ett hopplöst fall! 😉 Jag kommer bara inte ut på normala promenader! Behöver inte ens nämna det som promenader utan att jag går bara inte.

Men så ibland får jag lite idéer som inte är sååå dumma och i går fick jag en sån. Jag fick en liten WOW upplevelse helt enkelt.

WOW ~Walk of weight! Gå ner i vikt 🙂

Tanken är att få igång en folkrörelse. Inte bara här utan överallt (nu är jag VÄLDIGT ambitiös känner jag)
Inte bara gå för att gå ner i vikt utan gå för hälsans skull. Gå för att INTE gå upp i vikt från början. Gå för att det är ett billigt, enkelt och miljövänligt alternativ för att ta sig fram.

Jag har skapat en facebooksida http://www.facebook.com/walkofweight och jag hoppas vi tillsammans kan hjälpas åt att få igång rörelsen!

Tänk vad häftigt om vi kan ha wow-gäng som går ihop?! Jag ryser bara jag tänker på det 🙂

Så, in och gilla WOW, börja gå, berätta på WOW så får vi se hur långt vi kan gå!

2 thoughts on “WOW!

  1. Underbart med en liten sessa……så fint par dessa två…all lycka från mig..

    Men nu till dig synd att du bor så långt bort annars hade jag dragit ut dig och fått dig att älska promenader…

    Jag skall ut och WOW:a nu i en timme med Jennifer Lopez i lurarna…

    1. ja det är verkligen synd att vi inte bor nära men vi får förenas genom WOW 🙂

      Va kul! ”Jag ska ut och WOW:a” Me like! Jag har håller precis på att beställa wow.tröja via Vistaprint 🙂

Kommentera

