Ha Ha Ha Ha!!! Jag dööör!!

Vilken amatör man är! hahahaha!

Laddad som fasiken, byter om, fyller vattenflaskan, laddar runkeeper och slår på Spotify!
Här har man ju suttit ett par dagar och letat bra BPM musik. Konstaterade att mina BPM när jag går ligger runt 120 så 121-122 blir bra så man pressar sig lite själv.

Nu ska vi se, det jag då konstaterat med 120 bpm verkar då rakt inte stämma med verkligheten!

Kommer ner till Bällstaån bakom jobbet och tar sats. Letar fram min 120 bpm lista på spotify och tryckte på play!

Den första låt som börjar dunka i hörlurarna är Robbie Williams Let meeee entertain you och den var då rakt inte på 121 bpm! Försök gå i takt till den! Ja ni kanske kan men jag är en orutinerad, ovan och jäkligt fumlig promenerar men okej, jag försökte för att efter ca 80 meter vika mig dubbelt av skratt för jag såg på dom jag mötte att jag så VÄLDIGT fånig ut där jag halv gick-snubbla-sprang mimandes till musiken samtidigt som jag försökte veva med armarna för att få upp farten!

Efter denna lilla plump i protokollet ändrade jag musikinriktning helt 🙂 Kan varit Robbie som gjorde att jag gick min 3,50 runda på 33 minuter!

4 thoughts on “Ha Ha Ha Ha!!! Jag dööör!!

Kommentera

