T minus 5 minutes and still counting!

till jag ska gå på lunchpromenad!

Jag har hittat ett promenadstråk som är blandad natur och stadsmiljö.

 

Jag har tittat till på klockan både en och två gånger för att jag längtar så. Fattar det inte själv men jag mår verkligen toppenbra efter en promenad.

Sen är det ju inte helt fel att vågen faktiskt visar W minus 2 kilo and still counting 🙂

Så vänner, det här blir ett kort inlägg för nu ska jag snart snöra på mig skorna och köra en powerWOWer! 😉

Kommentera

