TV Shop is da shiiit!

Allvarligt!

Ab flyer, Ab king pro, Abtronic, Leg magic, Ab swing, Orbitrek, Thigh glider… Det finns inga begränsningar på antal super-duper-underverks-görande maskiner på marknaden.

När man tittar på reklamen för redskapen så finns ju absolut ingen bättre maskin där du på bara 3 minuter per dag inom loppet av 2 dagar har förbränt 50.000 kcal, gått ner 28 kilo och har på köpet fått THE SUPER BODY!

tv shop produkter

Jag ska villigt erkänna att jag gick på det! Med hull och hår! Det blev en orbitrek för ett par år sedan. Nu skulle här börja tränas.
Den var ju i alla fall bra att hänga kläderna på…😛

Säga vad man vill om dessa redskap men tanken är i alla fall bra och kanske i djungeln av alla skräpsaker är jag övertygad om att det finns något för alla. Tanken är ju ändå bra! Man börjar träna.

Det senaste på marknaden är Attract motions- och promenadband.

Åter igen. Jag är övertygad om att det är bra även om det oftare hänger kläder på den än om man går. Jag skulle mer än gärna haft ett gåband hemma idag!

Genom åren har jag nog även testat massor av olika i träningsväg för att hitta nått som passar mig. Bland annat försökte jag med träningskort på gym=krångligt med alla maskiner, långt att ta sig till gymet, skäms över att jag inte kan, skäms över min kropp. Eller som en kollega skrev ”Jag trodde också det hjälpte att köpa årskort men icke , nån sa då att man måste gå dit också vilket jag missat ….. ”😀

Har man nu såna problem som jag hade på gym så är ju träning hemma eller ute i naturen toppen! Regn och rusk fanns INTE med i min planering igår när jag skulle ut och gå! Så beroende har jag inte blivit ännu så jag inte kan hoppa över en promenad men hade jag haft en ab-swing-ding-a-ling-hump-bump hemma hade jag lätt lekt med den istället.

Så döm inte ut hemma-gym produkter a la TV shop direkt men satsa inte bara på den billigaste produkten. Det finns en uppsjö med hemmaredskap på bland annat XXL.

Min Orbitrek? Den har hamnat i hemma-gyms-himlen! Numera har vi en äkta klädbetjänt att lägga kläderna på.

Erik och Mackan har tillsammans med Hero gjort en liten utvärdering och After Shave och galenskaparna har gjort en härlig sång! Glöm inte att skratt oxå förbränner kalorier.😉

 

One thought on “TV Shop is da shiiit!

  1. Attract promenadband är grymt bra…den enda maskinen i det här huset som faktiskt används hela tiden….perfekt framför TV:n på kvällen, vik ihop och den tar ingen plats. (låter nästan som om jag är ÅF av attract) Nä min Attract får stanna här hos mig….den får inte ta sällskap av din Orbitrek i hemmagym-himlen :-)))

Kommentera

