365 dagar och 23 timmar

Så många dagar och timmar är det sedan jag rökte min sista cigarett! Den 2/6 2011 22.30 tog jag det absolut sista blosset i mitt liv!
Det var lätt att sluta då jag så gärna ville det denna gången och jag har inte en enda gång efter det undrat hur det smakar eller varit frestad att prova.

image

Tack alla som funnits där för mig! Även om det var frivilligt beslut och det var lätt så är det ändå en livsförändring och mitt liv förändrades. Under detta år har min astma visat sig från sin sämsta sida för att sen försvinna igen, jag har gått upp och ner i vikt och jag är mer aktiv och har roligare än på länge.

Jag är stolt och glad och ser fram emot många friska och lyckliga år!

3 thoughts on “365 dagar och 23 timmar

  1. I’ve been absent for a while, but now I remember why I used to love this site. Thank you, I’ll try and check back more frequently. How frequently you update your site? dfegdkddfdkc

Kommentera

