Back in Business! Nu kör vi!

Härliga underbara vardag!

Jag har haft en fantastisk semester men ååå vad jag gillar vardagen, strukturen och att ha en full kalender! :mrgreen:

Semestern har bestått av sol, bad promenader,cykling och allmänt lata dagar och jag kan för första gången i världshistorian skryta med att jag har gått NER under semestern! -1,5 kg! Totalt har jag nu gått ner 21 kg!

Annat var det förr. Vågen visade minst +5 semester-kilo och första vardagen efter semestern innehöll Nutrilette, besök hos viktväktarna och ångest. Men dom åren är förbi och jag blickar bara framåt.
Vad skönt att slippa ”nystarta” 2 gånger om året.

Innan semestern protesterade mina knän rejält och jag fick lägga träning på vila. Tack och lov kom jag och knäna överens efter ett snack om att jag ska vara snällare bara dom slutar gnälla. Nu får dom mer cykling och mindre promenader och sen ska jag försöka bygga upp musklerna runt om så ska vi nog vara helt överens i framtiden.
Jag ser verkligen fram emot att slita ut både simkort, gymkort, skor och cykeln!

Ha en underbar fortsättning på dagen! Det tänker jag har med bestämda tider, tvättstuga och en cykeltur med mitt hjärta!

One thought on “Back in Business! Nu kör vi!

  1. Du är så grymt ”duktig”, läskigt ord men det är sant 🙂 Själv ska jag köpa kort på Medley från september….

Kommentera

