Morot och mål!

Jag och min man har svårt att göra saker ”normalt”. När vi gör saker så blir det heldagsprojekt, toklångt och galet kul!

I somras skulle vi cykla en runda på 4 mil på Norra Öland som en liten heldagstur. Istället blev det en 7 milsrunda på 5 timmar i värsta motvinden och öm bak. Men kul har vi och det är huvudsaken.😆

Efter vår tokrunda på cykel kom vi på att det där var ju rätt kul så vi bestämde oss helt enkelt för att göra om det men denna gången tar vi Öland runt, det är ju bara 30 mil cirka!!! http://www.cyklapaoland.se/

Så nu ska det letas cykelvagn, tält, liggunderlag och dylikt. Bara planeringen är ju hur kul som helst. Hur länge per dag ska vi cykla? Ska vi ta ett par vandringsleder? Hur många dagar? Packning? Mat? Men framför allt på kom-i-håg listan: SKUMGUMMI till sadeln!
Synd att det är ett helt år kvar!

En annan idé vi fick var att besöka Preikestolen-Lysebotn och Kjeragbolten i Stavanger/ Norge! Under semestern satt jag och uppdaterade mig på Instagram och en av mina vänner har lagt upp den ena vackra bilden efter den andra. Från det ena till det tredje så bestämde vi oss där och då för att åka dit nästa vår-sommar, till galningarnas paradis som han kallar det. Där ska vi fira 20 år som gifta🙂 Störst är kärleken för min man är höjdrädd och får lätt svindel så det kommer bli en utmaning för honom.

En bild säger mer än tusen ord och här stämmer det verkligen!
Vill ni se fler vackra bilder så är det bara att googla på Lysefjorden!

Nu gäller det att träna  så i morgon ska jag powerwalka IFORM loppet i morgon i Sundbyberg. Det får bli en anmälan på plats för det bestämdes nyss!

Detta bildspel kräver JavaScript.

2 thoughts on “Morot och mål!

  1. Galet kul,, vad ska vi hitta på i vinter då ?? Åka skridskor över Östersjön till Estland kanske😉

Kommentera

