Paolo Roberto eller Lisa Syrén?

Idag vann Lisa!

Lördagar och söndagar vaknar jag runt 6 tiden. Var enda helgdag och det spelar ingen roll om jag lägger mig 23 eller 03, 06.00 är jag klarvaken!
Ja, det har med ålder att göra och jag går upp och kissar på nätterna också.

Så när jag vaknar kollar jag av vad som hänt på social media och var enda gång får jag ångest för att jag ligger kvar i sängen istället för att ge mig ut och går!

Orsaken heter Paolo Roberto!

image

Han är sanslös! Det spelar ingen roll om det är onsdag eller lördag för honom! Träna gör man bara ändå!

Det är nästan så jag känner hans blickar på mig, ”Jasså, ligger du där och surfar? UPP OCH HOPPA LATMASK”

Paolo, jag är ett stort fan till dig men idag vann tyvärr Lisa och Ring så spelar vi!
Men snälla fortsätt tjata på mig, snart är jah uppe och ute före dig och den dagen då kommer du bli varse om det! Tills dess, fortsätt ge oss latmaskar dåligt samvete!😉

Ps! Får man pluspoäng om man läser dina böcker kl 6?

2 thoughts on “Paolo Roberto eller Lisa Syrén?

  1. Bra jobbat! Nästa lördag får dom klara sig själva på ring så spelar vi. (fast idag behövde dom min hjälp, usch så usla dom var idag!)

Kommentera

