Smält ost? Nä idag kör vi Gangnam Style!

Å inte är man så kaxig i dag heller.
Var på ett grymt party i går och är kroppen dum får knoppen lida. Jag menar, inte var det knoppen som höjde glaset till skål ett par gånger för många.

Så här dagen efter dagen före kräver kroppen sina varor. Förr var det en påse ostbågar och En hel flaska Cola Zero som stod på menyn men nu har jag lärt mig ett och annat.

ELLER HUR! PIZZA!

Alltså vi åt pizza till lunch och det var min idé! Bra där Lotta.
Men jag var i alla fall duktig och bad att få liiiiite ost då jag avskyr smält ost. Nu tror jag att det var inte språkförbistring för liiiiite för mig är liiiite och inte normalt. Men vad vet jag? Jag är ju ingen pizzabagare.

Men HADE jag varit det så hade jag garanterat inte gjort den så här stor och god. Pizzeria Lötsjön har grymma pizzor. Vi pratar 50 cm i diameter!
Till mitt försvar åt jag knappt 1/3-del.
Kan väl säga så här att i min jakt på kalorier så har vi nu kommit till avdelningen: Jaga så många vi kan?

Nä men allvarligt ibland blir det så och jag har tränat hårt i två dagar för detta.
Sa jag att jag ska ut i kväll med?

Tacobuffé och Öl på Engelen står på menyn.
I morgon är det vilodag men på söndag blir det andra bullar.
Nä, inte äta bullar!😉

 

Kommentera

