Är hon på riktigt???

Det finns en semikändis i detta land som gör allt för att höras och synas så mycket hon kan. Hon bloggar och beter sig som en riktig idiot i mina ögon.

Just nu har hon skrivit ännu ett idiotinlägg som handlar om en reklambild på en otroligt fin, frisk och glad tjej som tränar och har gjort så i 13 år på samma gym. Tjejen är inte smal utan har en lite rundare figur.
Semikändisen tycker det är för jävligt att man har en sån bild i en reklamkampanj för ett gym och tycker vi ska bojkotta gymmet.
Jag bojkottar bloggerskan! Usch så arg jag blir!

Att folk beter sig på detta sätt! Det är fan inte okej! Men tyvärr är vi inte så snälla emot varann. 😦

Läste ett inlägg på facebook här om dagen där det stod så här:
Finns det något värre än tystnaden ?
Hade en kund en gång i tiden. Hon gick ner 20 kg och hon var inte lång, det SYNTES. Ändå fanns det några ”väninnor” som aldrig kommenterade hennes förändring. Inte ett ljud. Som ingenting hade hänt.
Det var helt plötsligt svart på vitt vem är vem. 
SÅ tråkigt när det blir så här, vad ska man med kompisarna till? Vad ska man med familjen till som inte vill stödja en?

Jag har själv bemöts på bästa sätt under min resa! Av er, min familj, mina vänner och jag är otroligt tacksam för allt stöd som gör mig stark! Jag vill krama om er alla!

Till tjejen som gick ner 20 kilo, om du någon gång halkar in här så ska du veta att jag tycker du blivit supersnygg! 

Nu tänker jag byta ämne helt! Idag ska vi prata om hästar och inte vilka hästar som helst, utan flodhästar…;) Eller avsaknad av en i bassängen idag!

I går packade jag simväskan, dödligt övertygad om att jag skulle simma. Ställde klockan på 05:50 då jag bara drar på mig kläderna, borstar tänderna och hoppar upp på cykeln. Hallen öppnar 06:30.

Vad händer? Jo jag försover mig! Hör inte klockan och vaknar 06:15 och där och då tog jag ett beslut jag faktiskt ångrat hela dagen. Jag låg kvar i sängen och sket i träningen. Jag behöver verkligen en Paolo Roberto som står och skriker igång mig.

Tyvärr blir det ingen träning i kväll heller då jag ska på möte och i morgon bitti tvättstuga, jobb och sen fotboll och sen är det fredag och jag kommer just på när jag sitter och skriver denna evighetslånga mening att jag visst kan träna i morgon bitti under tiden jag tvättar för maskinerna tar ca 40 minuter och då hinner jag gå sen har jag luncherna som är på 60 minuter jag kan träna på för det är bara 1000 m till gymmet från jobbet sen kan jag träna efter mötet i kväll och jag vet verkligen inte hur jag ska sluta den här meningen på ett bra sätt för jag har ju insett under tiden att jag skriver att jag får anstränga mig liiite mer istället för att skylla på allt och alla andra. PHU!

Tänk om man bara var så där himla käck och perfekt och gjorde precis allt rätt! Fy fan va trist denna bloggen skulle vara då!

Chipp och Hajk!

8 thoughts on “Är hon på riktigt???

  1. Det är att lite synd om henne ändå.
    Du vet ju att man alltid kan gå ner i vikt och bli vältränad om man bara vill.
    Men att vara bevisligen dum i huvudet är inget man kan göra nått åt 😉

  2. Haha Lotta! Älskar att din blogg är käck och perfekt och rätt på alla vis för MIG för den är helt underbar och jättekul och nu har jag också gjort en lång mening men inte lika lång som dina för det kan inte jag ;D

    1. Älskling, ottan är inte kl 10.00! Det är klockan 05.00! Du vet det är en tid innan 06.50 och jag vet att du inte vet vad det är men tack för erbjudandet! ❤

Kommentera

