I feel hot! ;)

Riktigt het! Jag menar, 1900 meter cykeltur till jobbet och jag svettas som en gnu.😉

Nä, skämt och sido men ibland har man sådana där dagar när man bara känner sig så där läcker och man mår så bra. Dagen känns som en enda lång fest! Idag är en sån dag!

Jag vet inte vad det är som gör det, många kanske säger att det är för att det är fredag och visst kan det vara så men jag älskar alla dagar. Det kan oxå vara så att jag ställde mig på vågen och såg… 78 kg! Totalt 26 kg and still counting och jag känner att det är ett skönt flow just nu!

Det går i ultrarapid och det är PRECIS så jag vill ha det. Jag har ingen tid att passa, jag har ingen deadline, det finns ingen början och inget slut utan det är här och nu som gäller!

Back in the days då räknade man bara tills bantningskuren var över, det var slut, man gått i mål men nu är nu! Jag menar, om jag skulle gå och se fram emot den dagen jag når min bra-vikt då skulle jag ju längtat bort ett helt år och tyvärr har vi inte så många av den varan så det vore väl bra onödigt att fortsätta slösa på dom!

Det är mycket roligare att just idag leva just nu för gud vad trist att leva om igår idag och då inte vara här och nu utan då och då blir sen så mycket senare så morgondagen blir i övermorgon och SÅ kan vi bara inte ha det!

I morgon blir en fantastisk dag! Tror nog jag hinner både gymma och simma med efterföljade spa. På kvällen är det tjejmiddag och fest!
❤ U alla! (Snacka om att vara in the moooood :lol:)

Kommentera

