Plötsligt slog det mig!

Jag kan forma min kropp! Jag menar, det kan ju inte vara en omöjlighet för mig att träna mig till muskler som syns?

Det vore urläckert att få se magrutor utan Airbag, få se midjan som jag hört så mycket om och få chansen att flytta tillbaka rumpan norröver där den hör hemma! Det måste ju kunna gå! Det kanske tar lite tid men någonstans måste man börja och efter dagens pass på gymmet ser jag för första gången i mitt liv en möjlighet! så jag säger bara:

Let operation Transformation begin!

Som sagt, någonstans ska man börja och jag börjar med en 28 dagars-kamp.
Under 28 dagar ska jag träna minst 60 minuter varje dag och under dom 60 minuterna ska jag pressa mig till det yttersta! Jag är sjukt taggad och ser otroligt mycket fram emot dom här 28 dagarna. Trots att jag redan har ett fullspäckat schema så vet jag att jag kan. Det är bara att kliva upp en timma tidigare än vanligt.
Kommer jag märka någon förändring på 28 dagar tro? Det vet i katten men om jag inte försöker lär jag aldrig få veta! Har till och med tagit ett före-kort.😉

Har i alla fall skaffat mig en riktig morot! Denna klänning som jag hoppas kunna ha på nyårsafton!

Man kanske skulle ta sig en powerwalk redan nu!😉 Hänger ni på???

14 thoughts on “Plötsligt slog det mig!

  1. Wow!!!! Kan inte säga annat än att jag blev inspirerad som tusan. Tror att jag börjar med att lägga upp lilla korta Nellyklänningen i mobilen ! det är ju fkatiskt bara längden på den som är fel!

    1. längden är fin! Det är tanken som kanske är lite sne😉 Eller en mörkare strumpbyxa under och den kommer vara perfekt! Tror den skulle passa dig som handen i handsken!

      Hänger du på en 28dagars?😉

      1. Nu blev det ju läskigt – men va f..n!
        Jag uppgraderar träningen till 4 Pulspass/vecka (2 intensiva och 2 normala) och 15000 steg/dag ( istället för mina vanliga 2 Pulspass/vecka (1 av varje) och 10.000 steg.)

  2. Inspirerande blogg! Vet inte vart du bor men jag jobbar som PT och kostrådgivare i Stockholm. Gå in och gilla min sida på http://superberg.com/ så kan du vinna gratis tränare fram till sommaren🙂 Lycka till med träningen! Glöm inte att fylla på energidepåerna ordentligt efter träning, nu när du tränar så intensivt.

    1. Tack Martin! Det var kul att höra! Så klart jag gillar🙂
      Energidepå påfylld och horisontalläge i soffan intaget😉

  3. Detta fixar du min envisa underbara faster😉 Var har du hittat den grymt snygga klänningen??

Kommentera

