Dag 20- Jag ska aldrig kaxa mig mer! -8 dagar kvar

dag20
Tips eller varning! Om det står BOX 75 på ett pass ni tänker besöka för första gången så kan jag tala om att det betyder INTE max 75 personer. Det betyder 75 minuter!

Nog för att jag tar ut mig på gymmet och det rejält eller när jag svettas i simbassängen men här var det 190 i puls i 75 MINUTER!!!
”Om ni inte fått upp pulsen ännu så kommer här ännu en boxlåt” sa tränaren. Jag snarare saknade puls helt just då! Såg nästan livet passera i revy där.

Min väninna som bjöd in mig till passet körde grymt hårt med mig och var otroligt uppmuntrande och peppande. Det var tur att hon valde att använda boxkuddarna framför ansiktet annars kanske😉 TACK Katja för ett grymt kul pass! Du fråga om jag kanske har lust att hänga på nästa lördag. Du kanske kan ställa den frågan senare i veckan för just nu sitter jag och letar alla anledningar som finns för att slippa!😉 PS! Du ÄR grym på att peppa och få fart på folk och du kommer passa utmärkt som tränare/intruktör/gymledare!

Nu sitter jag ombytt och klar för att bege mig till Silja Galaxy och Harem Nights Winter Cruise – Khaled Live in Concert! Ser fram emot många timmar på dansgolvet men jag misstänker att min danssteg endast kommer bestå av just steg. Armarna får hänga med bäst dom kan just nu. Träningsvärken har satt in!

10 thoughts on “Dag 20- Jag ska aldrig kaxa mig mer! -8 dagar kvar

  1. Härligt med din tro på din förmåga – du fixar det! Bara att du har en tanke på vad du gör är värt så mycket för att det inte ska bli extra tungt att komma igen❤

  2. Grattis!! En liten ide: Bestäm i förväg hur du ska reagera om ett mål mot förmodan inte uppmås, så att du inte gör Julafton till en besviken skitdag och ramlar ner i godisskålen:) kram

  3. Massor av kärlek är förstås fantastiskt för det mesta, men att ta hjälp behöver absolut inte betyda att man är en dålig förälder. Det KAN innebära att man får hjälp att se saker på ett nytt och annorlunda sätt och att man får chansen att vara ÄNNU bättre stöd för sitt barn . Lycka till! Kram

    1. tack Jenny! Det känns galet bra och vilken fantastisk resa det var!! Orientaliskt party i 24 timmar med massor av dans och skratt! ÅÅÅ Vad jag är lycklig!😀

Kommentera

