Dag 28- Mål är drömmar med deadlines! – 0 dagar kvar

dag28

Om man vill att veckorna ska gå fort så kan man roa sig med att träna varje dag i 28 dagar!

Nu har jag tränat varje dag mellan 1-2 timmar simmat, cyklat, powerwalkat, tränat på gym och boxat ett pass. I dag blev det ett monsterpass på 2 timmar på gymmet där jag och kroppen var helt överens om att ge allt!

En enda gång under dessa fyra veckor har min kropp undrat vad i helvete jag håller på med och då var jag lite snäll och tog ett lågintensivt konditionspass den dagen annars har tempot varit högt. Flera gånger har jag dubblat och tränat både innan och efter jobbet och jag mår skitbra rent ut sagt!

En sak som förvånade mig är att jag haft tiden! Tiden är annars ett ständigt återkommande problem men min familj ska ha all kred för att dom har ställt upp och skött all markservice hemma.

Vad har då hänt med kroppen på 28 dagar?
Mätning och vägning kommer jag göra i morgon bitti och blogga om då men jag kan avslöja så mycket att jag har minskat en hel byxstorlek!
Dessutom ska jag prova min nyårsklänning! :mrgreen:

I morgon är första vilodagen på 28 dagar. Jag ska bara ligga i soffan, pilla mig i naveln och ……HJÄLP! Vad gör man när man inte ska göra något? Får nog lämna både gymkort och simkort i kassaskåpet.

Nu är jag slut i både kropp och knopp så nu stänger jag dag 28, jag stänger min PT-kamp och jag stänger bloggen för i kväll!
Tänker göra ett kärt återbesök hos min soffa resten av dagen!

I morgon är en ny dag med nya drömmar och nya mål!

Till er alla, ett stort TACK för ert stöd, er styrka och kärlek!

5 reaktioner till “Dag 28- Mål är drömmar med deadlines! – 0 dagar kvar

  1. Gratulerar till ett otroligt snyggt genomfört 28 dagars schema av järnvilja!
    Jag väntar med spänning hur det har gått för Dej dessa 28 dagar – för pigg & snygg var du ju redan när du började 😉

    1. Tack Malin! Ja måttbandet hänger i badrummet och väntar. Har varit och tummat på det men jag ska hålla mig till i morgon bitti! 😉

Lämna en kommentar