God Jul till mig själv!

IMG_20121223_215105

Detta är min present till mig själv! En tatuering. Det föreställer Fågeln Fenix. Jag känner mig pånytt född i min kropp, men observera inte i mitt liv. Jag har haft och har ett underbart liv och oavsett vikt så har jag mått bra i mitt liv men detta är min hyllning till mig själv och min påminnelse om att detta är det jag vill vara!

Vänner, läsare, okända! Jag önskar er alla en fantastisk jul och vilka val ni än gör så finns jag alltid här för er!
Kram! Lotta

10 thoughts on “God Jul till mig själv!

Kommentera

