Rock on!

Tänk att få va barn igen! Springa ut och leka kurragömma, hoppa hage, hopprep, rockring. Vad aktiv man va då!

Idag ska jag bli barn igen! 🙂 Jag har fått en rockring i födelsedagspresent! 1,2 kg. Naturligtvis har jag redan provat. Tog ett tag innan jag fick till snurren men sen så. Var helt slut efter 30 sekunder så det ska bli spännande att se hur länge man klarar att hålla på. Fick även en ny mobilhållare då jag redan slitit ut en. :mrgreen: Nu är det dags för födelsedagsfest! Ha en underbar kväll!

Vill du ha koll på när jag uppdaterar bloggen? Då kan du gilla bloggen på Facebook! 😎

 

 

8 thoughts on “Rock on!

  1. Hej! Försökte med ett inlägg för en stund sedan, men inget hände, få se om det blir dubbelt 🙂
    Vill bara säga att jag tycker själv att det är fantastiskt roligt att rocka! Förra våren utmanade jag mig själv med just en sådan tung ring. Läs gärna min lilla blogg om det;
    http://www.starevent.se/blogg-8838635
    Vem vet kanske får du lite mer inspiration till ditt rockande 🙂
    Lycka till!
    M.v.h Anna

Kommentera

