Om inte nu, när då?

Idag tänker jag inte säga mycket mer än , om du hittat hit för första gången så har du troligtvis sökt information om viktminskning, diet, kosthållning, livsstilsförändring, träning, simma, gym, promenader, rockring eller kalorier och kcal.

Det är ett par av dom ämnena jag bloggar om.

Och om du hittat hit så kanske du likt som jag vill genomgå en livsstilsförändring?
Då är du varmt välkommen till min blogg för att ta emot en och annan spark i baken!

”Motivation är konsten att få människor att vilja göra det du vill att de ska göra så att de vill göra det.”

Och det är det jag vill uppnå med min blogg!

Titta på bilden. Vilket trappsteg är du på?
Var du än är så kommer du till slut att nå toppen, det vet jag!

Det är bara att hojta till så ska jag försöka motivera, inspirera och informera dig om det jag lärt mig på min resa från övervikt via insikt till bravikt!

 

6 thoughts on “Om inte nu, när då?

Kommentera

