För er info, jag har INTE fått stryk!

jag har rockat rockring!

Ett tips! LÄS INSTRUKTIONERNA FÖRST!

Det står klart och tydligt att börja försiktigt. Mmmm eller så gör man INTE det! Inte om man heter Lotta. Nädå, hon rockar på för det var ju så kul, och ringen stannade uppe!

GÖR INTE SÅ FÖRSTA GÅNGERNA!

Lyssna på ALLA tips och råd ni får av vänner, tidningar, böcker och i instruktionsboken! Rocka max ett par minuter dom första gångerna annars får ni blåmärke!

Rockring

Men jag kan säga att det är grymt bra träning och jag har fått med mig hela familjen + vänner att rocka!

Är ni intresserade av att börja rocka så finns det billiga på XXL. Jag har 1,2 kg.

Det blir som rockringar på vattnet! 😀

Mie skrev så bra kommentar i går till mig. (Samma Mie som gav mig ordet Livsstilsförändring! ;))

Vi kommenterade varann så där när man berömmer varann och berättar för varann hur bra man är.

”du är bäst, nä du är, nä det är du som är, nä du är…..Å du, sjukt bra jobbat…Tusen tack Mie! Det är ni som inspirerar mig!…Å du gör detsamma till oss andra Lotta… :) och så avslutar Mie med – Snacka om positiva ringar på vattnet.!

Och det är PRECIS så det här. Jag bloggar, ni ger mig beröm, jag får mer motivation och inspiration, jag bloggar ännu mer, någon berättar att nu jäklar ska dom börja med en förändring för jag har motiverat dom, vilket motiverar mig mer!

i går så la ShapeUp Club upp blogginlägget om mig på sin Facebooksida. Det var lite pirrigt för jag veta att en eller annan kanske ogillar…ja inte vet jag men i alla fall, kommentarerna lät inte vänta på sig och det var endast tre kommentarer av alla som inte gav positiv respons.. Det var: sötare tidigare,  Mah. Är vi är säkra på är samma person? alltför överdriven, och Det visar att det är aldrig samma person, och väger inte 74 kg!

Jag tog absolut inte illa vid mig av detta, men visst är det ändå lustigt att man istället för att ge kred måste hitta något att klanka på? Det ger inga ringa på vattnet.

Med en positiv inställning kommer man inte bara långt utan hela vägen!

Ringar på vattnet

12 thoughts on “För er info, jag har INTE fått stryk!

  1. Rockring låter spännande 🙂 De har en på gymmet, skulle kanske prova lite. Jag har testat några juck och tyngden gör den lättare att manövrera, plus guppen runtikring. Men jag förstår att man får blåmärken 🙂 Rockringar på vattnet är perfekt!

    Kram, Pernilla be

  2. Hihihihi! Jag riskerade aldrig några blåmärken, för det tog som bekant en stund för mig som rockringsallergiker att lära mig 🙂 Men nu j..ar – jobbar på att lära mig att rock att ”fel” håll 🙂 Keep it up (som om någon skulle tvivla på det en halv sekund 😉 Kram

Kommentera

