En påse gott och blandat tack!

Sitter här och försöker få ihop ett inlägg och det är inte det lättaste.

Jag älskar ordning, struktur, listor, allt på ett ställe, hjälpmedel och appar. Vill ha allt samlat och fullständig kontroll men jag vet att det är omöjligt.

När det gäller min livsstilsförändring, min vikt och hälsa så har jag lärt mig att släppa på kontrollen. Jag behöver inte föra in varje träningspass i mina listor och jag blir inte stressad om jag inte skriver upp varje gram mat.

Men ni mina kära bloggkollegor, läsare och webbvänner ni gör det inte lätt för mig. 😀

Ta tex. era bloggar som ni har på alla möjliga bloggsidor. Det förstår ni väl att det inte går?!
Jag vill ha er alla samlade på ett ställe.

Mitt andra problem är att  jag har träffat på så fantastiska människor här på bloggen och webben! Många skratt, härliga inlägg och tokiga kommentarer har jag skrattat till.
Även er vill jag samla ihop på ett ställe.

Tänk om alla bloggar fanns på en sida, om alla härliga människor i Facebookgruppen ”Peptalk”, alla min som läser min blogg och om alla bloggar jag följer fanns på ett enda ställe. Så mycket enklare allt skulle vara!

Min blogg finns på Facebook och även där heter den I jakten på kcal. Min fråga är: Vill ni lägga era bloggar på en Facebooksida? Jag har skapat en sida som heter Vi bloggar om hälsa, vikt och träning och adressen är http://www.facebook.com/bloggarna. Där kan man publicera sina uppdateringar och andra roligheter och jag har lite lättare att hålla koll på er alla. 😆

Nu mina kära vänner vill jag berätta att jag är fantastiskt bra!

Idag har jag varit i farten i ett på jobbet, jag har gått, skruvat möbler, burit och inrett på jobbet, jag har tränat och jag gjorde det grymt bra och jag har som vanligt cyklat till och från jobbet. Sen har jag ätit och ätit och ätit och ätit lite till.
2 smörgåsar, banan, yakiniku till lunch, Gainomax till mellis, banan, proteindryck efter gymmet, fläskfilégryta med ris och sallad och som en avslutning på denna fabulösa dag åt jag 60 gram SIA glass Apelsinchoklad. Här sitter jag nu och ler, jag är lätt mör  i musklerna, det känns i kroppen att den har fått arbeta och gå och jag är nöjd! Inte mätt utan nöjd.

shapeup logg

Tänk om varje dag var så här bra. Vad enkelt livet skulle vara men samtidigt är jag glad för alla fartgupp man stöter på på vägen. Vad skulle jag annars blogga om? 😉

PS! Twittrar ni? Det gör jag med och här finns jag!

3 thoughts on “En påse gott och blandat tack!

    1. Precis!!! Men nu gör dom inte det så nu vill jag att du är så snäll och lägger in din länk på facebooksidan tack! 😉

Kommentera

