Vilken gala!

Idag krävde kroppen sin lasagne :mrgreen: så just nu är min status Proppmätt och lite dagen efter.

Gårkvällen blev en succé och magen syntes inte!
Tillsammans med mina kollegor var jag på InHouseGalan på Berns salonger och vi hade hur kul som helst. Vi är väldigt duktiga på det där med att parta jag och mina kollegor och då galan handlade om design, inhouse och reklam så valde vi kvällen till ära att klä upp oss. Vi fick stå modeller både 3, 4 och 5 gånger under kvällen.

Detta bildspel kräver JavaScript.

Galan började med att Lars Johan ”Lajjo” Strand, Marknadschef Stadium hade en föredragning om Inhouse. Han avslutade det hela med att kasta ur sig ”BTW, jag har 20 startnummer till Midnattsloppet. Vem vill ha?”

VEM tror ni räckte upp handen och fick ett startnummer??? Ni får 1 gissning. Yes! Undertecknad ska springa inte bara tjejmilen OCH topploppet, hon ska nu även springa Midnattsloppet. Och detta hände INNAN champagnen flödade.
Känns som att det är dags att börja träna löpning på allvar!

Fast just idag tränar jag i alla fall inte! Träning dagen efter är en direkt usel idé.
Mer om träning och alkohol kan du läsa om i ett tidigare inlägg jag skrivit ”Lustig afton gör olustig morgon

Men jag har en annan idé och det är en ”bloggträff!”
Skulle vara hur kul som helst att träffa er läsare, andra bloggare över ett glas vin eller två (inte just idag då kanske).

Har ni tid och lust så tänkte jag mig den 26 april eller 5 maj. Maila jagakcal@gmail.com vilken av dagarna ni kan!

midnattsloppet

8 thoughts on “Vilken gala!

  1. Så snygga ni var i likadana kläder! Midnattsloppet har jag sprungit i gbg en gång och det är en häftig upplevelse. Faktiskt min bästa löpupplevelse trots att det ösregnade. Alla var på så olika nivåer men alla ville springa och gjorde sitt bästa. Att alla har likadana tröjor ger ett maffigt intryck. Som ett lämmeltåg som rinner genom stadens gator 🙂 Lite svårt att planera maten bara när man springer så sent på kvällen.

    kram, pernilla be

Kommentera

