Sluta genast att träna!!!

Är du gift, sambo eller har någon form av kärleksrelation så måste du omgående sluta träna!

Träning och viktminskning i ett förhållande är nämligen ett bevis på att du är otrogen.

Detta har den otroligt charmiga och intelligenta (fick tydligen höga poäng på ett IQ test hon gjorde i TV) Dominika efter undersökningar gjorda på hennes otroligt smarta och oskyldiga otrohetssajt kommit fram till.
(Denna mening kan innehålla spår av ironi)

”Här är det första tecknet på otrohet” Dominika Peczynski:
Det måste man tänka på – annars skickar man sin partner rakt ut i otrohetsrymden

Och jag som precis tänkte göra en nystart och öka på min träning för att jag mår så grymt bra av att träna men nu förstår jag ju att det är inte därför… (kan också innehålla spår av ironi) Och min man som spelar badminton en gång i veckan?!

Nähä det blir att åka hem, sätta på sig den gamla fisbrallan, trycka i sig en pizza till middag och en påse ostbågar framför TVn med mannen och leva lyckliga, överviktiga och otränade för resten av våra liv.

 

ELLER så tränar vi på och inser att det handlar om att min hälsa och mitt välbefinnande.
Visst vill jag att min man ska uppskatta mig mer nu när det finns mindre av mig men att jag skulle dedikera min livsstilsförändring till någon annan än mig själv är rent löjligt.
Nä nu hoppar vi över till något roligare! Har någon av er testat Kangoo Jumps?
Jag är så otroligt sugen i att investera i ett par sådana skor men hur knasigt ser inte det ut när man kommer i spåret? 😆
Hur skulle du reagera om du såg någon komma studsande på ett par Kangoo Jumps?
Får försöka hitta mig en prova på klass först kanske. Någon som vill hänga på? 😀
21 thoughts on “Sluta genast att träna!!!

  1. hahaha aj fan jag går ju oxå ner i vikt. Bara att sluta spela badminton och repa med Johan då !!!!!
    Älskar dig

  2. Man kanske bör träna för att sin respektive inte ska vara otrogen : ) Skämt!!
    Man bör träna för sin egen skull, annars blir det inte långvarigt.
    Dom där hoppskorna verkar ju jättecoola, vissa gym har ju pass med dessa skor.

    1. ja inte håller hennes resonemang vad hon än säger och hur mycket undersökningar dom än gör på hennes sajt den där Dominika.
      Jag tror på att ta hand om sig själv!

    1. hahaha! AJ! Jamen visst ser det galet kul ut! Har kollat massor av youtube klipp och är så sugen att testa. Måste leta gym som har!

  3. Att ta hand om sig själv är ju något man gör för sin egen skull. Att resultatet blir en bonus för omgivningen är väl enbart ett plus eller har jag missat något? 😉

    1. det är kört för dig! 😉 hahaha!
      Tänk om alla skulle tänka som den där kvinnan gjorde. Hur skulle världen se ut?

  4. Men jag tror att träning stärker självkänslan så folk kanske lämnar dåliga relationer som gått på sparlåga länge

  5. Bara den där Dominika får ju människor att morra OMG vilket spån.
    Orkar inte ens bry mig hon har alltid varit sån som provocerar och ställer till det.
    Kanske ett behov efter bekräftelse ???
    Nåväl träning är BRA mycket bra.
    Tyvärr ligger jag däckad i värsta förkylningen ever, tur mina tonåringar har sportlov och kan passa upp sin lilla mamma ❤
    Och till sist DU ÄR SÅ J…….KLA DUKTIG
    Kram Annica

    1. undrar om det står provokatör på hennes visitkort? Hon och zytom..Katrin delar samma jobb!

      Hoppas verkligen du kryar på dig snart!
      Kram!

  6. Jösses vilket nöt den där tokiga kvinnan är (Dominika)!!! ”Annars skickar man sin partner rakt ut i otrohetsrymden” ska jag börja säga om ALLT nu! 🙂
    – Va?! Har du glömt att lämna tillbaka biblioteksböckerna i tid?! Det är ju som att skicka sin partner rakt ut i otrohetsrymden!!!

Kommentera

