Det var tider det!

En hel del har undrat ”Hur såg du ut förr?”

Visst är det lätt att slänga upp en massa bilder på hur jag ser ut nu och se glad ut men det är svårare att att lägga upp från förr MEN jag såg ut som jag gjorde och jag har inget att dölja. Jag hoppas istället att detta kan sporra andra!

Detta är ett collage från åren 2005 till 2011. Jag hade en smal-period 2009 men den var kortvarig.
Det tog exakt ett år för mig att gå ner 31 kg.
Jag har kämpat, jag har slitit, jag har svurit men jag har ALDRIG velat ge upp! Detta var min sista viktresa.

mitt stora jag

Det måste få ta tid, det finns inga genvägar och det finns inga hemligheter utan det krävs tid, kraft och engagemang men jag lovar er! Det är värt belöningen!

Jag är inte bättre eller mer annorlunda än någon annan. Jag var en vanlig person med för många kilo, dessutom med en lungsjukdom som inte var så snäll mot mig.  Så kunde jag så kan du! JAG tror på er! NI måste tro på er själva!

Jag har ett litet Boot Camp på Facebook där vi är en liten engagerad grupp som peppar och stöttar varann! Behöver du en spark i baken? Maila mig på jagakcal@gmail.com om du vill vara med i gruppen. 😀
Det enda som krävs är engagemang.

Bästa hälsningar
Lotta -35 kg

mitt smala jag

13 thoughts on “Det var tider det!

  1. Det finns en slags tro på att bara ”vissa” kan lyckas och det används som ursäkt för det egna jaget.
    Du kunde. Jag kunde. Och vi är som vanliga kärringar (hahahaha) som fått barn och gud vet vad. Det går. Om man vill.

    1. Det var PRECIS det jag ville få fram! Att det är inte bara vissa! Vi är lika vanliga……eller nja.. nä kanske inte men vi är i alla fall …..vi var överviktiga och vi gick ner 😉

    1. Tack fina Mie!
      Jag säger så här i efterhand:
      The pain to being overweight is far worse then the pain to working out! Känns lite så när man ser bilderna.

  2. Helt fantastiskt Lotta! Du har gjort ett riktigt bra jobb och jag vet precis hur det är att göra en sådan viktresa! Man kan om man vill! Det handlar som du säger om att bestämma sig och sedan att genomföra det! 🙂 Om vi kan, så kan alla eller vad säger du Lotta? 🙂 Kram! Maria

  3. Kul för oss att få se lite före-bilder, och var glad för att du har dem! Jag har alldeles för få före-bilder i mina gömmor. Som mest vägde jag 106 kg, och nu väger jag 91. Målet är 76 kg, och jag ska dit!

    kram, pernilla be

Kommentera

