Har ni fest eller?

Nu ni! Nu ska jag utsättas för frestelse så det heter duga. Vi är sponsor till en kryssning på Silja Galaxy och jag åker med som gäst idag.😀 Taxfree, buffé, oj oj oj MEN jag har laddat i veckor och haft många och långa samtal med mig själv!
Jag kommer ha superkul! Vet ni varför? Jo för det är inte det man stoppar i sig som gör en kul kväll! Bra skor, grym och hög musik sen kör vi järnet på dansgolvet!

Vad gör din kväll när du är ute? Är det mat? Dryck eller är det dans? Jag är övertygad om att det är allt i kombination så klart men många blir så oroliga när det kommer till fest och utgång när man står på viktminskning. ”Usch, jag tror jag struntar i festen, jag kan ju ändå inte äta eller dricka….” ???

Man måste få tillåta sig ha kul men man MÅSTE INTE hälla i sig sprit eller överäta bara för att det är fest! Ha nu en underbar fredag så hörs vi på söndag igen!😆

party

 

 

8 thoughts on “Har ni fest eller?

  1. jag ska på tjejmiddag ikväll och brukar bli snorfull så ikväll kör jag med alkoholfritt vin och hoppas på en kul kväll med tjejerna.

    ha det skitkul du med🙂

  2. Du har så rätt. Man måste verkligen inte ”överäta” eller ”överdricka” bara för att det är fest. Tvärtom så kan man göra som du och ”träna” under festens gång!!🙂

Kommentera

