Malin är så smart!
Hon gjorde ett medvetet val och åt som förr (innan sin livsstilsförändring) och kan konstatera det vi alla egentligen redan vet!
Rekommenderar verkligen Malins inlägg om hennes lilla experiment!

Projekt Iform till 40

Idag gjorde jag ett medvetet val att äta som jag gjorde innan jag jag startade mitt nya kostschema endast för att se hur jag kände mej i kroppen.
Jag har käkat macka med ost & kaffe, stuvade makaroner & köttbullar(ingen stor portion), en fika med latte & kondisbit och i kväll en macka med ost & kaffe.

Fy fasen så tung i magen och kroppen jag har varit – trodde jag skulle få spy när jag tränade. Middagen låg som en klump i magen!!

Men detta ser jag bara som glädjande nyheter bara för att
1: Det var ett medvetet val & inte ett snedsteg
2: Jag fick svart på vitt att jag mår fantastiskt så som jag lever nu
3: Att jag aldrig mer vill känna mej så jäst och däst nått mer
4: Märkte en tydlig skillnad på bara en dag att energin inte är på topp när…

View original post 71 fler ord

Kommentera

