Behöver man säga mer än – jävla lallare!

1 kg kvar till målvikt, känns grymt,sitter och kollar runt lite där jag en gång började – genom att surfa runt bland diverse viktklubbar, hälsosidor med mera och hamnade på Aftonbladets viktklubb. Där kan man ange sin vikt, längd och önskad vikt och klickar på beräkna för att få reda på BMI, hur lång tid viktminskningen beräknas ta och vilket abonnemang jag bör lösa på viktklubb.se. Jag fick detta fantastiska resultat!

viktklubb

Jag angav mina siffror nuvarande vikt: 68 kg, längd: 176 cm och önskad vikt: 67 kg.

”AV MEDICINSKA SKÄL KAN DET ALLTSÅ VARA EN BRA IDÉ FÖR DIG ATT GÅ NER NÅGRA KILO” ?????

Tycker nog dom så kallade experterna Shirin, Klara, Josefin och Mia bör ta sig en riktig funderar på hur dom vill att folk ska uppfatta viktklubb.se

Jag har då inte mycket till övers för den sidan och dess ”experter”!

7 thoughts on “Behöver man säga mer än – jävla lallare!

  1. Pinsamt!! Det tragiska är ju att många människor går på detta. Litar på ”kunniga i branschen”
    Tur att vi vet bättre.. Haha! : )

    1. Precis! Tur vi kan men alla stackare som luras?! Nä fy för fan vad elakt!
      Vi får se till att lära ut hur man gör😉

Kommentera

