Fitnessfighten dag 4 Soumi soli-stoli!

Visste ni att grundaren till fitnessfighten är från Finland? Han heter Jarkko. Visste ni att han inte kunde svenska när han flyttade till Sverige. Tror det är därför han inte fattar att vi i Sverige gillar våra Badenbaden.

Dagens övning – Finska Stolen!

Jag har hört talas om elektriska stolen och jag har hört att Munchs tavla Skriet was stolen men nån finsk stol har jag inte hört talas om men enligt tidigare FF.are så tydligen lär jag bli varse!
Frågade idag hur länge man ska göra den och fick till svar
”Läste att alla statiska övningar ska vara minst 45 sek. Jag körde 2*45, sen dog jag” 

Det här är Jarkko! Han är finne! Han gör finska solstolen! PERKELE!

Om jag inte dör Soumi-soli-stoli döden i kväll så ska ni få en rapport!
Läste att en tjej klarade 3 minuter och 40 sekunder! (Hon satt bergis i en badenbaden!)

One thought on “Fitnessfighten dag 4 Soumi soli-stoli!

Kommentera

