Fitnessfighten dag 18 SE UPP!

Jag ber om ursäkt till alla jag passerade som får hålla fast i både tupé och kjolar för att det inte ska fladdra upp av vinddraget när jag sprang förbi idag!

Det gick i en rasande fart i löparspåret och det kändes grymt när jag gjorde FF övningarna så nu är jag på G igen!

Hade ett härligt samtal med en vän i går där vi pratade om allt från hur man blir bemött som överviktigt till att lära sig hantera blickar av lyster.
Jag lärde mig en sak av samtalet och det är att jag är stolt över mig själv!

Fasiken vad långt jag har kommit!
Förr bestod min vardag av soffhäng, slösurf och en och annan utekväll.
Idag är träning min vardag!
Många kallar mig besatt, ”Besatt är ordet den late använder för att beskriva hängiven.”

Jag snor den här meningen rakt av från Fitnessmaten på FB: ”Det är som så många säger: En livsstil. Inga måsten eller ångest – enbart passion över den vägen jag har valt att leva mitt liv.”

Fitnessfighten frågade idag Dagens ”Var finner du din motivation?”
För mig handlar det om ett beslut jag tagit och jag är rätt enveten av mig.😀

Annars kan man titta på denna lilla filmsnutt!

Jag var nästan själv på väg ut på plan! Vilket superboostat peptalk!

Till sist måste jag skryta! 
Jag har bokat PT tid med Bonnevier Fitness som har lovat mig att jag kommer klara av att göra en chins! Jo visst! Övningen som motsäger alla dragningskrafter och tyngdlagar!
Tyvärr blir det inte förrän i september men då har jag verkligen något att se fram emot. :D 
chins

2 thoughts on “Fitnessfighten dag 18 SE UPP!

  1. Å vad det låter härligt! Hittills verkar det vara ett av de bättre programmen jag hört om.Och att du berättar om det så bra, heja!

    1. Tack!
      Ja jag är glad att jag antog utmaningen! Det är inte så svårt som jag fruktade utan snarare tvärt om. Visst det känns i kroppen men det är ju meningen och glädjen man känner när man faktiskt klarar en armhävning mer än i går är så grym!

Kommentera

