Fitnessfighten dag 26 jag har syndat!

Jag kunde inte motstå den längre!

Det blev en proteinbar till mellanmål idag och det är inget som ingår i Fitnessfighten men attans så gott det var! Fyllde på lagret för på lördag har jag fightat klart.

Jag har även bestämt att från och med söndag blir det inga mer fighter. Jag är i mål, jag är nöjd, jag mår på topp och jag är här för att stanna! Det är 4 dagar kvar men jag känner att jag börjar bli nöjd. Självklart ska jag köra hela fighten ut och självklart är jag med och fightas om förstapris och resa men jag känner mig redan som en vinnare.
Jag vann högsta pris när jag tog första steget på min resa den 17/1-2012 för det var där och då jag bestämde mig för att det var dags att ta tag i mitt liv!

Dagens fråga på FF var: Känner du dig redo att fortsätta din nya, hälsosamma livsstil på egen hand? Jag blev jätteförvånad när den första som svara skrev ”Nja…”. Är det av rädsla att misslyckas, att man inte inte klarar det om man inte blir ledd in i mål eller vad är det som gör att man tvekar? Jag är helt klart redo och jag hoppas att ”Nja” finner samma känsla så småningom.

I will never give up

Jag fick denna t-shirt av min dotter i julklapp. ”I will never give up” och mitt namn på ryggen. Jag kommer aldrig ge upp eller släppa taget om min hälsa igen. Tänk om någon berättat för mig tidigare att man kan må så här och ha så kul samtidigt. Visst har det funnits stunder som varit jobbigare än andra men nu när man tittar i backspegeln så var det inte så jobbigt i alla fall. 😀 Tänk om alla fick möjlighet att uppleva samma känsla.
Jag kommer i alla fall fortsätta predika om hälsa!

6 thoughts on “Fitnessfighten dag 26 jag har syndat!

  1. Jag skulle behöva tatuera in det i pannan tror jag, för jag behöver bli påmind. Bara för att man inte gör sitt absolut bästa varje varje gång är man ju inte förlorare. Inte kanske heller en vinnare, men iallafall nån som försöker.

  2. Du är så bra och jag är såååå stolt över dig och vad du lyckats med. Älskar dig syrran!!

Kommentera

