Tack Gurra!!! Det gjorde du bra!

Semester lagstadgades i Sverige år 1938, då fick alla arbetare rätt till två veckors betald semester.Förslag från två socialdemokratiska riksdagsledamöter resulterade i en proposition från den socialdemokratiska regeringen, utarbetad av socialminister Gustav Möller. Källa:Wikipedia

Äntligen min tur att få åtnjuta denna efterlängtade ledighet och stoppa tårna i sanden!

Våren har varit en galen tid både på jobbet och hemma men så kul jag har. 😀

Nu är det i dags för mig att varva ner och stoppa ner tårna i sanden.

Bloggen tar lite ledigt och uppdateringarna blir inte fullt lika många och ofta men den kommer inte ta helledigt så,

bloggen

om du inte vill riskera att missa några blogginlägg kan du följa bloggen på Facebook, titta in här ett par gånger i veckan eller prenumerera på bloggen via mailen.

För hur det än är så tar inte kroppen ledigt så träning och bra mat kommer att hänga med på semester!

Vill du komma i kontakt med mig så kan du maila på jagakcal@gmail.com

One thought on “Tack Gurra!!! Det gjorde du bra!

  1. Hej! Vi startade ju FF samtidigt men sen har jag glömt läsa här på ett tag o såg nu att du bröt den. Men vilka resultat du gjort och vad du kämpat under din låmga resa. Skön inställning att den inte är slut, efter semestern kommer säkert träningsenergin vara tillbaks. Vilken styrka att avbryta projekt FF när viktigare saker händer i livet. Jag är ändå tacksam för din peppande blogg mellan dag 10-16 där jag ville avbryta allt pga lathet. Nu gjorde jag ju aldrig det utan kämpade på o har nu gått till final i FF o vore tacksam om du ville rösta på mig (Erica Par).

    Ser fram emot fler inlägg efter semestern igen 🙂

Kommentera

