hahaha vänta…vänta…HAHAHA!

Jag har haft så grymt kul idag det har jag Isabelle och Kangoo Jumps att tacka för!

Direkt efter jobbet satte jag mig på cykeln och cyklade till stan. För mig är min cykel ett transportmedel så det är inget konstigt med det. Anledningen att jag skulle till stan var för att jag och en kollega hade äntligen bokat upp oss för ett träningspass med Kangoo Jump.

Från jobbet till Åsögatan dit jag skulle var det 11 km och det tog ungefär 40 minuter att cykla. (ca 327 kcal intjänat på den cykelturen! Tack för det!)

På SMAC på Åsögatan var det aktivitet. I en sal tränade Paulo Roberto med barn och ungdomar i alla åldrar, i entrén stod en pigg och leende kvinna i Zumbakläder och skrev in folk till sitt träningspass och jag och min kollega kände pulsen öka.

Till slut kom vår ledare Isabelle! Hon hade det gladaste och ärligaste leendet jag sett på länge och jag kände mig verkligen välkommen. Hon plockade fram skor till oss och satte sig utan tvekan ner och hjälpte till att knäppa på dom. Jag och min kollega provstudsade lite i hallen i väntan på att få börja.

När Paolo och gänget var klara var det vår tur att ta över lokalen. Den var intim och det var lågt i tak och den hade en hel vägg med speglar. Hjälp! Inte nog med att jag ska balansera på skorna, jag ska dessutom försöka utföra en koreografi efter Isabelle OCH se eländet i spegeln.

SHIT VAD DET VAR KUL och vad snygg jag var!!! 😀 😆 :mrgreen: 😉 Jag njöt av varje minut och Isabelle fick oss verkligen att ta i! Hennes energi var så medryckande så alla tog i för kung och fosterland!

Det var galet kul men lika galet jobbigt och jag längtar redan till nästa gång. Jag kommer helt klart att försöka träna detta 2 gånger i månaden.

Jag ger Isabelle och Kangoo Jumps 5 hopp av 5 möjliga! kangoo jumps skor

Detta bildspel kräver JavaScript.

5 thoughts on “hahaha vänta…vänta…HAHAHA!

    1. men nej det var inga som helst problem med balansen! Det var superenkelt. Det enda som var lite vingligt var när vi skulle göra lite styrkeben övningar men det funkade kanon! Funderar på allvar att investera i ett par skor! 😀

Kommentera

