Börja varje dag med ett leende så har du det överstökat!

Det gjorde jag i dag! Efter gårdagens blogginlägg känner jag mig ännu mer motiverad  att börja dagen med att väcka tuppen!

Tre dagar i rad har jag vaknat före väckarklockan kl 05:30. Hade det varit förra veckan så hade jag gjort allt som stått i min makt för att försöka somna om men nu kliver jag upp och beger mig ut.

Idag invigde jag mina Kangoo Jumps på morgonrundan. Ni som har följt min blogg vet att jag idag är rätt vältränad även om jag haft en liten svacka så att knäppa på två stycken 2 kilos klumpar på fötterna är inga problem!

hahahahahahaha! 😆 vänta… hahahahaha!

kangoo första stegen

235 meter kom jag sen var jag döende! Jag tänkte ju att jag skulle springa i samma tempo som jag brukar göra. Det skulle jag INTE!

235 springande meter resulterade i 235 gående meter för jag vände hem direkt! När jag kom till bänken utan för grannen satte jag mig ner och talade mig själv till rätta! ”Nej Lotta, du ska inte ge upp! Nu gör vi om det här och vi gör rätt! Vi börjar med att studsa oss fram i lite sakta mak!” Och nej, jag ger inte upp för jag är en envis, tjurskallig och obstinat person så det fick bli i sakta mak.

60 minuter senare kommer jag hem till min man som undrar varför jag är så jäkla lycklig för att det regnar ute när han ser mig stå där flåsande och sjöblöt av svett i hallen med världens största leende!

kangoo första rundan

Jag har skuttat och hoppat i 60 minuter. Jag kom inte så långt men jag kom högt.

Det roliga är att se folks reaktion. Av dom 20 personer jag mötte så var det 1 som log och kommenterade, en som såg ut att han ville le men han grimaserade mest och resten tittade när dom inte trodde jag såg men så fort vi fick ögonkontakt vände dom bort blicken. Extra kul att i dom lägena vända sig om när man passerar varann och blinka för 20 av 20 vände sig om. 😉

I kväll ska jag träna med min PT Tobias från Bonnevier Fitness. Jag är grymt taggad men nervös! Får se om jag skuttar så glatt i morgon. Mer om det passet kommer i morgon.

Till sist så vill jag berätta att jag kommer uppdatera utseendet på bloggen så om ni inte känner igen utsidan så ska ni veta att innehållet är detsamma!

2 thoughts on “Börja varje dag med ett leende så har du det överstökat!

  1. hahaha, jag kan tänka mig hur jag skulle se ut om jag mötte någon som hoppade omkring den tiden på morgonen 😀

Kommentera

