@#%!! rent ut sagt!

Våra egna känslor är nog vår värsta fiende eller i alla fall en svår nöt att knäcka.

Idag har varit en sådan där dag där allt för många yttre faktorer (läs idioter) har fått påverka mitt sinne som gör att jag helst av allt vill smälla i mig en stor SIA glass just nu.

Men se jag ska inte ge dom den glädjen (fast dom kommer aldrig få veta om att jag vill smälla i mig en 2 liters glass men jag vet!).

Hade detta varit december 2011 så hade jag gått raka vägen ner till vår Deli och handlat. Nu nöjer jag mig med vaniljte.

Jag anser mig vara en väldigt positiv person. Visst exploderar jag både nu och då men jag är så kortsint att det redan är glömt innan jag ens hunnit sätta punkt men det är när jag får en chans att prata till punkt….

Negativa känslor skiter i kalorierna därför väljer jag dom positiva istället så dom där yttre faktorerna (som jag skrev…läs IDIOTERNA!) kan dra åt …fanders och @#%!! Så där ja…

Vilken tur att jag inte hade någon glass hemma. 😀

My happy face
Blev väl inte det mest innehållsrika och välfyllda blogginlägget jag skrivit men jag tackar för att ni lyssnade på mitt gnäll en stund.
Nu ska jag gå in i mitt glada jag och njuta av mitt te!

xoxo! 😉

2 thoughts on “@#%!! rent ut sagt!

Kommentera

