Den som söker hittar MIG!

Jag roade mig med att titta på min statistik på bloggen och vad folk söker på för att hitta till mig. Resultatet var väldigt…upplysande om innehållet i min blogg.😀

  • 10 godisbitar kcal
  • 5 hg godis kcal
  • alkohol
  • rödvin
  • en stor stark kcal
  • big mac kalorier
  • bränner man kalorier när man skrattar
  • Semla kalorier
  • fredagsmys
  • chips kcal
  • hemmagjord pizza kalorier
  • bästa kcal bloggen!😉

Det här är ett par av de sökningar man har gjort på Google och blivit hänvisad till mig!
Nu är listan bra mycket längre men det är förvånande att vi lägger så mycket tid och sökkraft på att hitta lösningar på att få äta 10 godisbitar eller en big mac. Jag blev naturligtvis nyfiken och tittade närmare på sökningarna och fredagar och lördagar är dom dagar det är mest godissök.

Slutsatsen blir att vi vill gå ner i vikt men vi är inte beredda att offra godsakerna utan vi googlar tills vi hittar ett svar vi är nöjda med och så tar vi en näve chips.

Få sökningar handlar om att göra en livsstilsförändring och att utesluta godis, chips eller big mac.

Jag har en fråga till er angående ett par sökningar som kanske ni har gjort och hamna hos mig.

  • angelina jolin
  • erotik
  • jag vill vara fet
  • jag är fortfarandet kär i daniel.

Vem är Daniel?! Och varför hamnar man på min blogg när man söker på det?!

google cartoon
Det är ju trevligt att Google tycker att man ska läsa min blogg när man googlar på erotik men jag får kanske börja tänka på vad jag skriver.😉

Lägg kraft och krut på att googla på livsstilsförändring, hälsa, fantastiskt god och hälsosam mat, förslag på gott och nyttigt snacks istället. Ni kommer bli förvånade över hur många goda förslag ni kommer få. VÅGA skippa chips och vanligt traditionellt godis! Det är inte farligt och jag lovar ni kommer inte må dåligt av det heller.

Nu ska jag undersöka var mina bloggbesökare kommer ifrån.  :D

7 thoughts on “Den som söker hittar MIG!

    1. och om man nu fortfarande är kär i honom så är det väl bättre att säga det till honom än att snurra runt på min blogg i jakten på honom?! Här jagar vi kcal!

Kommentera

