Det är bara snälla flickor som skriver dagbok…

Dåliga flickor har inte tid.😉 Får skylla på det för att jag inte har bloggat sen i fredags.

Jag vill på detta sätt be om ursäkt till ALLA i Täby med omnejd! Det var verkligen ingen jordbävning i fredagskväll även om det visade utslag på Richterskalan. Det var bara jag, Maria och Annika som hade en…lugn Bloggträff-middag!


Väldigt lugn och trevlig middag!😀 Om ni verkligen vill se hur det såg ut så kan ni titta in här! (Klockslag 20:28:43. Middagen började 18:00!😆 )

Annika hade lagat fantastiskt gott och BRA käk! Fantastiskt god wok med nudlar och grönsaker. Kyckling serverades vid sidan om för den som ville. Resten är historia och preskriberat!😉

Tung lördag med en lite för stor skalle och godispåse, fotboll och middag med Plump hos vänner!

Söndagen avslutades med lunchbjudning och fotboll och soffhäng.

På en skala på 10 får helgen 12 plus! (Varav två är på vågen!)😛

Plump
På grund av min stressfraktur så har jag pausaträning (rockring och gummiband) vilket innebär att varje kcal är noga planerad.
Men jag har förstått att det är så här det är med en massa fartgupp och det är så här jag ska försöka lära mig att leva.
Jag kan ju inte hålla på att starta om så fort jag är på fest!

Det är inte lätt men jag lär mig långsamt och kunskap är inte tungt att bära!

2 thoughts on “Det är bara snälla flickor som skriver dagbok…

  1. Meh!!! Jag kommenterade visst här igår! Fast dom kanske opererade bort min kommentar.
    Vilken rolig kväll. Vilken huvudvärk på lördag

Kommentera

