Jag förstår inte vad det här ska vara bra för!

Så var det dags igen. Dags för ett av dom berömda fartguppen. Denna gången är det kryssning med som står för dörren.
19 galna tjejer i åldrarna 25-75 och så jag och det ska bli kanonkul .

Har dock ett litet problem och det är det där lilla kilot som ligger kvar sedan förra fartguppet. (Först är det raksträcka utan ett enda gupp sen jäklar är det att som att försöka ta sig ner för en puckelpist!)
På grund av min stressfraktur så har jag sketit i träning helt och hållet på grund av ren och skär lathet. Latmasken har ockuperat sig i min kropp!

puckelpist
Jag är grym på att motivera andra att lyfta på arslet från soffan men själv sitter jag här och surar över en stressfraktur. Va beige jag är!!!

Nä, när jag kliver av båten i morgon DÅ jäklar! Fast… sen kommer det en ny kryssning nästa helg…

Någon som har ett telefonnummer till ett kloster eller nått?!

Fast motivation och inspiration hoppas jag att få på lördag för då är det äntligen dags för Allt för hälsan mässan! Där tänker jag gå omkring och testa ALLT, inklusive poledance till den där jäkla latmasken inser att en ockupation är lönlös. Det är mycket bättre att förhandla! 

Tänker börja förhandlingarna redan nu och jag börjar med Svulla-cellerna:

”Kära Celler, idag ska vi åka på kryssning och som ni vet innebär det buffé! Finns det en liten möjlighet att ni idag håller er lite lugna och inte ta massor eller ta om så lovar jag er att ni ska få en liten dessert?!”

……Förhandling pågår. Återkommer om den strandade, om det utbröt lockout eller om det gick vägen!

3 thoughts on “Jag förstår inte vad det här ska vara bra för!

  1. Fast jag tycker att träning är en yttepytte del av att hålla vikten, kosten är mycket bättre att dirigera sånt med och när man inte tränar regelbundet så får man äta mindre… eller med tanke på båtresan – dricka mindre😉

  2. En sak som jag lärt mig på riktigt senaste tiden är njut medans du kan! Njut av resan nu, njut av träning och nyttig mat sen. Och dansa. Jag ska definitivt dansa.

Kommentera

