i’ll be back!

Men just nu har jag en enorm bloggtorka.

Jag har egentligen en hel del att skriva om men jag har inte lusten just nu och det beror på att jag har tappat mig själv lite mitt i allt.

Jag har tappat fokus, jag har tappat målbilden men vikten tappar jag inte.

Nu är det inte så dramatiskt som det låter, just nu visar vågen 71.5 kg. Det vill säga 3-5 kg mer än jag vill väga MEN jag måste verkligen ta ett rejält grepp om mig själv så jag ska börja gå.

Det var så jag gjorde förra gången och det är så jag ska göra nu!

Så familj, vänner, bekanta och läsare jag är tillbaka om ett par dar!

hämta

17 thoughts on “i’ll be back!

  1. Vi andra väntar här på dig… lovar!
    Klokt gjort att ”försvinna” en smula och lägga full fokus på det som är viktigt. Nämligen du själv!🙂

  2. Det verkar som att motivation, bristande fokus och formsvackor sprider ut sej som värsta influensaepedimin just nu!!
    Men även som flunsan så går det över om man bara vilar och ger sej själv tid att bli ”frisk”
    Så vila upp dej nu ordentligt med en massa kärlek;)& roliga saker så är du snart tillbaka- grymmare än någonsin!!
    Ha en super härlig helg- KRAM!!♥

      1. vi behöver inte gå tillsammans om det inte funkar. Bara vi går med runkeepern så vi kan hålla koll på varann!😉

Kommentera

