Det svåraste med att banta är att hålla klaffen om det.

Hur börjar vi banta, slutar röka, slutar med socker och börjar träna i hemlighet?

”Jag vill inte berätta för alla om jag misslyckas” är en vanlig orsak till att vi vill hålla tyst. En annan är att vi inte orkar inte höra saker som ”hur går det? DU behöver väl inte banta och ska du träna nu igen?”

”jag vill göra detta i fred, jag vill fokusera” borde vara den enda orsaken och det var den orsaken min dotter hade när hon valde att förändra sitt liv.

mli
Nu har Emelie valt att börja skriva om sin livsstil i en blogg.
Både för att motivera sig själv men även för att inspirera andra i hennes situation.
Klicka på bilden för att komma till hennes blogg.😀

One thought on “Det svåraste med att banta är att hålla klaffen om det.

Kommentera

