Så var de det här med tid…igen…

Jag förstår verkligen inte var all min tid tar vägen!

hourglass time limit

Tänk va läckert om man hade haft kock, städerska, coach och en assistent på jobbet. 😆

Nu har det gått 1,5 vecka sen vi kom hem från semestern och jag har fortfarande inte kommit iväg till gymmet.
Gårkvällen var första kvällen jag bara kunde sitta hemma och…sitta. Fastnade i ett intressant TV-program och till det var jag tydligen tvungen att äta lite glass.  Just nu är det lite allt eller inget men det positiva är att jag skriver i precis allt i min Lifesum! Även glassen (560 kcal).

Det gäller att hitta tillbaka till balansen mellan träning, mat och resten av livet!

Receptet är planering. Tänk att det ska vara så svårt att komma ihåg detta!

Därför blir det ett kort inlägg i dag för nu ska jag hem och planera!

Bjuder på ett litet träningstips. Det är grymt och supereffektivt!

Stå rakt och stabilt och håll en 2,5kg potatissäck i varje hand.
Lyft sedan armarna rakt ut och stanna i den positionen i en minut.
Gör detta varje dag.
Öka sen till 5kg säckar, 10kg säckar allt eftersom du blir starkare. Tro det eller ej, men jag har kommit till 25kg nivån.
När du känner dig stark nog på denna nivån så kan du prova att lägga en potatis i varje säck.

6 thoughts on “Så var de det här med tid…igen…

      1. En banan, som förstås varierar i storlek, ca 100 gram keso och ett par teskedar citron. Funkar med annat fruset också, ibland tar jag hallon eller blåbär. Då brukar jag söta den lite.

Kommentera

