Hög som ett höghus

skuttar jag runt i ett lyckorus.
Påverkad av endorfin, dopamin och serotonin, suktar inte ens efter ett glas vin.
Nu har viljan bestämt sig och sagt ifrån, dags att börja träna, allt annat är hälsorån!
Så nu kommer ni åter hitta mig i ett träningsspår, kanske det blir tjejmilen om ett år! 😀

Ber om ursäkt och lägger alla poesi tankar på hyllan direkt! 😆

Men jag kan ursäkta mig med att jag är så jävla glad idag. ÄNTLIGEN har jag fått tillbaka den där rätta och sköna viljan. Den där viljan som får mig att kliva upp 5 på morgonen för att träna och som får mig att avstå från onyttigheter i onödan. Samma vilja som fick mig på rätt spår för början och som fick mig att gå från övervikt via insikt till bravikt.

Redan i går kände jag ”nu får det fan va nog!” och i morse när jag vaknade så fanns den bara där, viljan som sa, ”NU är det dags!”

viljanspromenad
Det kändes helt fantastiskt och helt sjukt underbart! Så underbart så jag tänker göra om det i morgon igen och igen!

9 thoughts on “Hög som ett höghus

Kommentera

