Vad var det som hände?!

Det gick ju så bra, men sen så gick det åt helvete!
Jag har gått upp allt jag gick ner! Och lite till. Så där. Svart på vitt.
Jag tänker inte sörja tider som svunnit, ha ångest eller dåligt samvete och jag tänker inte skämmas.

Det här är jag, en envis kvinna som råkade hittat genvägen till frestelsen och som är begåvad med fettceller som har minne som en elefant!

Men nu är det dags och jag känner mig motiverad! Inte så där galet euforiskt motiverad som sista eller näst sista blogginlägget utan så där lagom.

Jag har köpt mig en fin skrivbok och färgpennor så nu är det dags att börja med steg 1 och 2. Häng med vet ja! Det kan bli kul det här!
Bild16

 

 

6 thoughts on “Vad var det som hände?!

Kommentera

