Inte mer??!?!! :/

1,2 kilo! 1,2 KILO!!! Det är vad jag har gått ner på 1 vecka. Ni vet den där första magiska veckan när man känner att det går ju så bra och kolla så nätt jag ser ut veckan. 1,2 kilo gick jag ner på den veckan. Det känns som 5!!!

Men 1,2 kilo är fantastiskt bra och jag är kanonglad! 😀 Jag är ju på rätt väg! Jag ska inte komma i mål idag. Jag har en lång resa framför mig och denna första vecka har varit grym.

Målsättning och planering, check. Syftet med vecka 1 var att bli polare med min mage igen och försöka hitta en balans.
Mean green juice detoxen gick galant. Ja, visst blev det ett par odrickbara juicer men dom flesta blev jättegoda.
Resultat, halsbrännan är borta, toalettbesöken är åter igen regelbundna.

Till mina juicer hade jag mycket grönkål och spenat.
Hade Popeye rätt? Ökar spenat ork, styrka och muskelpassa?

popeye

Det kan jag tyvärr inte svara på MEN effekt hade det på mig. Detoxens sista dag var helt magisk! Vaknade 06.00 efter en mysig övernattning hos syrran i Norrtälje. Åkte hem, satte mig på cykeln och cyklade två mil (testcyklade nya resvägen till jobbet), åkte kommunalt med diverse byten och promenader till IKEA för att åka hem fixa och avslutningsvis gå till affären handla och laga middag. Som sagt en helt magisk dag. Jag hade sådan energi och jag kände en sådan glädje i allt jag företog mig och det var inte det minsta besvärligt.

Efter detoxen har jag tyvärr fått tillbaka lite halsbränna och jag kan sätta det i samband med stekt mat och kryddad mat så jag ser fram emot kokta grönsaker och fiskbullar i resten av mitt liv. 😛

Denna vecka då? Stay focused är målet. I normala fall sitter jag inne på kontor hela dagarna men denna vecka kommer jag jobba ute på fält. Enligt stegräknaren gick jag över 14000 steg idag så ömma fötter, målmedvetenhet och fiskbullar! Det är vecka 2 det. 😉

13 thoughts on “Inte mer??!?!! :/

      1. elefantslemklumpar sa vi i skolan… men juicerna gjorde du ju inte på kokta grönsaker så mer färska kanske?

    1. Men nu är jag slut! Över ca 30000 steg under två dagar på betonggolv med över 100 knäböj. Mina lår är dom stenar och vägrar vara med 😂😂😂

Kommentera

